شستشوی تابلو فرش در منزل

شستشوی تابلو فرش در منزل


شستشوی تابلو فرش در منزل

تابلو فرش یکی از لوازم دکوری شیک و لوکس در منزل محسوب می‌شود که به زیبایی هرچه تمام‌تر هنر را به تصویر می‌کشد. چنین قطعه‌ای برای حفظ زیبایی و چشم‌نوازی خود باید هر چند وقت یکبار به خوبی شسته شود و به عبارتی گردگیری به تنهایی برای تمیز کردن آن کافی نیست.

تابلوفرش به خصوص تابلو فرش‌های اصیل نباید به هر نحو و شکلی شسته شوند چراکه از ارزش بالایی برخوردار هستند و هر کسی از پس تمیز کردن و آراسته‌سازی تمام و کمال آن‌ها برنمی‌آید. درواقع بسیاری از تابلو فرش‌های اصیل در پشت خود شناسنامه‌ای دارند که قالیشویی‌های باتجربه و توانمند، با توجه به این شناسنامه بهتر با متریال و جنس مواد به کار رفته در تابلو فرش آشنا می‌شوند و بدین ترتیب می‌توانند به بهترین شکل آن را بشویند تا کمترین آسیبی نیز متوجه آن نباشد.

به همین خاطر شما می‌توانید شستشوی تابلو فرش خود را به قالیشویی‌های معتبر و مجهزی بسپارید که با برخورداری از دانش مناسب در این زمینه، آن را بدون هیچ ریسک و آسیبی برایتان شسته و به شما تحویل می‌دهند.با این حال اگر به هر دلیلی قصد شستشوی تابلو فرش در منزل خود را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید، چراکه با راهنمای کامل و جامعی که در ادامه گردآوری کرده‌ایم با آگاهی و دانش بهتری می‌توانید تابلو فرش خود را در منزل بشویید.

قالیشویی چلسی متخصص شستشوی انواع فرش

کارخانه قالیشویی چلسی کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، دارای کارخانه ای مجهز با ماشین آلات تمام اتوماتیک آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات شستشوی فرش در سراسر کرج.

راهنمای شستشوی تابلو فرش در منزل

  1. دستمال نمدار گردگیری کرده و آن را کنار بگذارید.
  2.  حالا روی سطح تابلو فرش را با استفاده از جارو برقی به خوبی تمیز کنید تا تمامی ذرات گرد و غبار فرو رفته در تار و پود آن نیز خارج شوند.
  3.  شامپو فرش مناسب را با راهنمایی‌های لازم تهیه نموده و یک قاشق از آن را در یک الی یک و نیم لیوان آب سرد به خوبی حل کنید.
  4.  یک اسفنج یا برس نرم را به محلول بالا آغشته کرده و آن را به صورت سریع روی سطح تابلو فرش بکشید.
  5.  بعد از آنکه تابلو فرش کاملا تمیز شد برای از بین رفتن کامل رطوبت و جلوگیری از پوسیدگی حتما آن را در محیط باز و دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید. تا وقتی رطوبت تابلو کاملا گرفته نشده است به هیچ عنوان آن را دوباره قاب نکنید. بدین ترتیب رنگ گل‌های آن نیز با یکدیگر ترکیب نخواهد شد و هیج آسیبی به بافت تابلو فرش وارد نمی‌شود.
شستشوی تابلو فرش

نکات مهم در خصوص شستشوی تابلو فرش در منزل

  • به هیچ عنوان از مواد شوینده دست ساز خانگی برای شستشوی تابلو فرش در منزل استفاده نکنید و حتما شوینده‌هایی را به کار بگیرید که برای اینکار مناسب هستند.
  •  خطراتی همچون پارگی، آسیب و تداخل رنگ در شستشوی تابلو فرش‌های دستی بسیار محتمل هستند، در نتیجه با ظرافت و دقت هرچه تمام‌تر به شستشوی آن‌ها بپردازید.
  •  برای خشک شدن تابلو فرش لازم نیست آن را به طناب آویزان کنید، چراکه اینکار باعث چروک شدن این وسیله تزیینی می‌شود یا آن را از ریخت می‌اندازد.
  • برای خشک کردن تابلو فرش از قرار دادن آن در نور مستقیم آفتاب پرهیز کنید.

معرفی قالیشویی حسن آباد

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای قالیشویی ها و مشتریان به وجود بیاید، این است که قالیشویی برای تحویل فرش درب منزل مشتری می آید، اما مشتری در آن زمان در منزل نیست. یک قالیشویی طبق خواسته مشتری، در هر زمان که او خواست برای تحویل فرش ها درب منزل وی خواهد رفت که این یک ویژگی فوق العاده است. اگر به دنبال یک قالیشویی خوب در حسن آباد هستید، حتما به این نکته توجه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *