آشنایی با قالیشویی چهلسی در شهرک جهان نما

کارخانه قالیشویی چلسی کرج در راستای ارتقای خدمات خود و افزایش شعبات خود، بزرگ ترین قالیشویی در شهرک جهان نما را افتتاح کرده است. قالیشویی خوب شهرک جهان نما دارای ناوگان های ویژه حمل فرش در سراسر منطقه است،کادر فنی و پرسنل داخلی این قالیشویی دارای تجربه قنی در شستشو و ترمیم انواع فرش های دست بافت و ماشینی با مواد شونده ارگانیک و درجه ۱ در راستای پاکیزگی فرش های شما مشتریان قالیشویی چلسی تلاش می کنند.

پیشنهاد ویژه قالیشویی چلسی

شستشوی فرش دستبافت نیاز به تخصص و کارشناسی قبل از شستشوی دارد پیشنهاد می‌کنیم فرش‌های دستبافت خود را برای شستشو به قالیشویی چلسی بسپارید تا زیر نظر کارشناس و با استفاده از مواد شوینده درجه یک و گیاهی شستشو شوند. همچنین قالیشویی چلسی برای شستشوی فرش های دستبافت در کرج ۱۰ دصد تخفیف واقعی در نظر گرفته است و شستشوی فرش شما را نیز ضمانت می‌کند.

قالیشویی شهرک جهان نما:

قالیشویی در شهرک جهان نما از آن جایی اهمیت زیاد دارد که نزدیک شهرک جهان نما است. شما می توانید خدمات بسیار باکیفیت و عالی را در نزدیک ترین شعبه به خود دریافت کنید. برای همین شاید متوجه شده باشید، شعبه های زیادی وجود دارند که تنها در کرج یک شعبه داشته و البته وقت زیادی برای سفارش های خود کنار نمی گذارند.

اما شرکت قالیشویی چلسی در کرج با داشتن بیش از بیست شعبه ی فعال در مناطق مختلف کرج از جمله شهرک جهان نما، تمام سعی خود را بر این گذاشته است که با بالا بردن کیفیت در امر قالیشویی، به زیباتر شدن خانه ها و روحیه ی شما عزیزان کمک کرده باشد. بهره گیری از جدیدترین وسایل ماشین شویی و مواد شوینده ی اورجینال از جمله خدمات این شرکت می باشد.

قالیشویی در شهرک جهان نما

کارخانه‌ی اختصاصی

تضمین خدمات

پرسنل مجرب

سرویس دهی منظم

قالیشویی در شهرک جهان نما

چرا شرکت قالیشویی چلسی؟

ارائه ی خدمات در سریع ترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت، رفوگری و تعمیر فرش های آسیب دیده زیر نظر کارشناسان از جمله ویژگی های شرکت چلسی است. قالیشویی خوب شهرک جهان نما که می توانید در هر کجای کرج که هستید، از خدمات آن بهره ببرید و البته این ادعا نیست و شما می توانید محک خود را بر این شرکت بزنید.

سلامت فرش بسیار مهم است. چلسی، قالیشویی نزدیک شهرک جهان نما است که هدف آن بالا بردن سطح کار است و به سلامت فرش و آسیب ندیدن بافت آن اهمیت زیادی می دهد. به گونه ای که پس از تحویل کار احساس خواهید کرد که قالی های جدیدی خریداری کرده اید.

برای همین توصیه ی ما این است تا دیر نشده است، با کارشناسان ما در قالیشویی چلسی، تماس گرفته و از خدمات مشاوره ی رایگان ما بهره ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *