قیمت قالیشویی در کرج

قیمت قالیشویی در کرج


قیمت قالیشویی در کرج

با نزدیک شدن به ایام عید، نیاز تمام مردم به استفاده از خدمات قالیشویی بسیار زیاد افزایش پیدا می‌کند. در تمام شهر ها تعدادی قالیشویی در نام های مختلف و یا خدمات تقریبا یکسان راه‌اندازی شده است که همیشه آماده سرویس‌دهی به شهروندان هستند. در شهر کرج تعداد زیادی قالیشویی فعالیت می‌کند که انواع خدمات قالیشویی را با قیمت های متفاوت عرضه می‌کنند. قیمت قالیشویی در کرج با توجه به خدماتی که قصد استفاده از آن را دارید و با توجه به جنس و اندازه فرش یا قالی بسیار متفات است. برای استفاده از این خدمات ما برای شما سایر قیمت ها و هزینه های مخصوص خدمات قالیشویی را آماده کرده‌ایم تا با توجه به قیمت های مورد نظر اقدام به استفاده از خدمات و سرویس های مربوط به قالیشویی سفارش دهید.

دقیت کنید که قیمت های نوشته شده در زیر قیمت های پایه بوده و در برخی مواقع توافقی هستند، این بدان معنا است که برای بدست آوردن قیمت دقیق این خدمات و سرویس ها که با جنس و اندازه فرش شما وفق داشته باشید با با شعبه مورد نظر نزدیک به شما تماس گرفته و از قیمت ها مطلع شوید. بدین صورت می‌توانید در هر زمانی، هنگام نیاز برای استفاده از سایر خدمات قالیشویی با یک تماس کوجک از هزینه ها مطلع شوید. در نهایت می‌توانید تمام خدمات و سرویس ها را در زمان مرد نظر با توجه به قیمت های گفته شده سفارش داده و از آنها استفاده کنید. به همین سادگی با قیمت های بسیار مناسب و اندک فرش های خود را با استفاده از خدمات و سرویس های مناسب به شکل مناسب درآورید.

تماس باما

۰۲۶۳۲۷۱۴۰۳۰

۰۲۶۳۴۵۲۴۰۳۰

برای ثبت سفارش آنلاین قالیشویی کرج کلیک کنید

قیمت قالیشویی در کرج:

۱٫ شستشوی انواع موکت (نمدیف کبریتی، خواب دار) – متر مربع: ۳۵۰۰ تومان
۲٫ شستشوی انواع فرش ماشینی تا سقف ۱۰۰۰ شانه – متر مربع: ۱۰۰۰۰ تومان
۳٫ شستشوی فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه به بالا و فانتزی – متر مربع ۱۳۰۰۰ تومان
۴٫ شستشوی فرش دستبافت کمتر از ۲۵ رج – هر متر مربع – ۱۸۰۰۰ تومان
۵٫ شستشوی فرش (دستبافت اعلاء و کاشان با رنگ روشن – هر متر مربع: ۲۴۰۰۰ تومان
۶٫ شستشوی فرش دستبافت ۲۵ رج به بالا اعم از گل ابریشم، نایین، اصقهان، تبریز، ابریشم و فرش های کهنه با قدمت ۲۰ سال به بالا، کهنه های عتیقه و فرش های صادراتی، با قرارداد فی ما بین با رعایت عرف بازار
۷٫ شستشوی فرش های ماشینی ابریشم مصنوعی، تیکه دوزی، چرمی و خارجی – با قرارداد فی ما بین با رعایت عرف بازار
۸٫ کرایه رفت و برگشت، بارگیری و تخلیه تا درب واحد مسکونی – تا سقف ۱۲ متر – ۱۵۰۰۰ تومان
۹٫ کرایه رفت و برگشت، بارگیری و تخلیه تا درب واحد مسکونی – بیش از ۱۲ متر – ۲۰۰۰۰ تومان

تبصره: در شتشوی فرش های دست بافت می باید خاک گیری قبل از آب گیری و مو گیری بعد از شستشو حتما انجام گردد و فرش ها خشک صد درصدی تحویل مشتری شود، مضاعفاً اینکه افزودنیهای عامی به منظور ثبات رنگ در صورت ضرورت می باید مورد استفاده قرار گیرد.

خدمات رنگ برداری به صورت توافقی

هرگونه خدمات لکه‌برداری، سفیدشویی، شامپوشویی، دوبارشوری، نانوشویی به صورت توافقی برای فرش های ماشینی و دستبافت انجام می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *