آشنایی با قالیشویی چهلسی در شاه عباسی

قالیشویی چلسی کرج عضو رسمی و قدیمی اتحادیه قالیشوییان کرج،با افتتاح شعبه مدرن قالیشویی در شاه عباسی،خیال ساکنین شاه عباسی را برای داشتن یک فالیشویی مورد اعتماد با به صرفه ترین قیمت ها راحت کرد. این قالیشویی دارای بزرگ ترین ناوگان مل فرش در تمامی مناطق کرج است.

پیشنهاد ویژه قالیشویی چلسی

شستشوی فرش دستبافت نیاز به تخصص و کارشناسی قبل از شستشوی دارد پیشنهاد می‌کنیم فرش‌های دستبافت خود را برای شستشو به قالیشویی چلسی بسپارید تا زیر نظر کارشناس و با استفاده از مواد شوینده درجه یک و گیاهی شستشو شوند. همچنین قالیشویی چلسی برای شستشوی فرش های دستبافت در کرج ۱۰ دصد تخفیف واقعی در نظر گرفته است و شستشوی فرش شما را نیز ضمانت می‌کند.

قالیشویی شاه عباسی کرج

شستشوی منظم، با بیشترین کیفیت در شرکت قالیشویی چلسی کرج از دیگر خدمات بی نظیری است که برای شما تدارک دیده است. اگر به دنبال شستشوی فرش ها و قالی های خود به صورت تخصصی هستید، می توانید بر روی خدمات شرکت چلسی شعبه شاه عباسی حساب کنید. ارائه ی خدمات در شرکت چلسی، شعبه شاه عباسی به این صورت است که می توانید انواع فرش های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو فرش ها و غیره را به ما بسپارید و ما کار شستشوی فرش ها را با بهترین ماشین آلات و بهترین شوینده ها برای شما انجام می دهیم.

کارشناسان این شرکت تماما در زمینه ی شناخت و مرمت فرش دوره دیده اند و تحصیل کرده اند. برای همین کارها را به کاردان سپرده ایم. تلاش در جهت افزایش کیفیت شستشوی انواع قالی های سبب شده است که در مدت کوتاهی مشتری های قالیشویی به تعداد زیادی برسد و خوشبختانه تا به امروز، همواره در کسب رضایت مشتری، موفق بوده ایم.

قالیشویی در شاه عباسی

کارخانه‌ی اختصاصی

تضمین خدمات

پرسنل مجرب

سرویس دهی منظم

قالیشویی در شاه عباسی

شستشوی فرش مگر چقدر مهم است؟

فرش ها و قالی های انواع مختلفی دارند. باید برای هر فرش ابتدا مراحل کارشناسی طی شود. خوبی سپردن کار به قالیشویی خوب شاه عباسی این است که در اینجا انواع فرش ها با ایرادها و آسیب ها (چنانچه داشته باشند)، شناسایی می شوند و برای شستشوی آنها از روش های خاص استفاده می شود. برای همین اگ فرش خاصی دارید ولی نمی دانید چگونه باید آن را بشویید، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان بهره ببرید.

البته که پیدا کردن قالیشویی مجاز شاه عباسی و قالیشویی نزدیک شاه عباسی همواره در اولویت باید باشد، برای همین است که چلسی را به شما معرفی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *